Дистанционное обучение 9 класс алгебра

9 класс Алгебра

17.03.2020 Тема урока "Решение задач на прогрессии, в том числе прикладного характера    
1. Посмотрите презентацию к уроку 

2. Выполните задания по группам (руководители указаны в презентации)
3. выполните д.з. (на последнем слайде в презентации)

18.03.2020 Тема урока: "Обобщение и систематизация знаний"

1. Повторяем, что такое арифметическая и геометрическая прогрессии.
2. Проходим тесты
3. Записываем в тетрадь примеры решения задач:
№ 1. Первый член арифметической прогрессии равен 6, а ее разность равна 4. Начиная с какого номера члены этой прогрессии больше 260?
а= 6; d = 4; а 260; n – ?
а= а1 + d(n – 1)
а= 6 + 4(n – 1)
6 + 4(n – 1)  260
 64,5
Т.к. n  N, n = 65.
Ответ: начиная с номера 65.
№ 2. Найдите сумму членов арифметической прогрессии с тридцатого по сороковой включительно, если а= 3n + 5.
а= 3n + 5; S30-40 – ?

Ответ: 1210.
№ 3. Между числами 3 и 12 вставьте три числа так, чтобы получилась геометрическая прогрессия.
Ответ: 
Индивидуальное задание. Сумма первого и пятого членов геометрической прогрессии равна 51, а сумма второго и шестого членов равна 102. Сколько членов этой прогрессии, начиная с первого, нужно сложить, чтобы их сумма была равна 3069?
Ответ: 10.
3. Домашнее задание: 
  1. Сумма первых трех членов геометрической прогрессии равна 39, знаменатель прогрессии равен -4. Найдите сумму первых четырех членов этой прогрессии.
  2. Найдите сумму всех натуральных чисел, не превосходящих 200, которые не делятся на 6.
  3. Найдите сумму первых восьми членов геометрической прогрессии, второй член которой равен 6, а четвертый равен 24.


Ребята, в блоге размещены тесты по математике для повторения изученного материала 

(для подготовки к ДПА)

31.03.03 Тема урока: "Контрольная работа №5 по теме "Числовые последовательности"

 Варіант 1
Частина І (1 бал за завдання)
1.Знайдіть три перших члени послідовності, що задано формулою
 аn= 5n – 2, де n N.
А) 4; 8; 13;     Б) 3; 8; 13;     В) 5; 8; 6;    Г) 3; 9; 13.
2. Яка з послідовностей є арифметичною прогресією?
А) 1; 2; 4; 7;       Б) 1; 3; 9; 27;      В) 1; 5; 9; 13;      Г) 7; 0; 8; 5.
3. Знайдіть три перших члени геометричної прогресії, якщо
  .
А) 4; 4,2; 4,4;    Б) 4; 0,8; 0,16;      В) 4; 3,8; 3,6;     Г) 4; -0,8; 0,16.
4. Знайдіть суму нескінченої спадної геометричної прогресії 1;
А) ;      Б) ;     В) ;    Г) - .
5. Знайдіть різницю арифметичної прогресії: а1 = -12; а2 = -8.
А) 4;     Б) -4;      В) -20;    Г) 20.
Частина ІІ (2 бали)
6. Знайдіть шостий член і суму дванадцяти перших членів арифметичної прогресії, якщо відомі перші чотири члени: 4; 8; 12; 16.
7. Відомо, що в геометричній прогресії (вn) в7 = 19,2, q = 2. Знайдіть перший член і суму шести перших членів прогресії.
Частина ІІІ (3 бали)
8. Сума третього і дев’ятого членів арифметичної прогресії дорівнює 8. Знайдіть суму 11 перших членів цієї прогресії. 

Варіант 2
Частина І (1 бал за завдання)
1.Знайдіть чотири перших члени послідовності, що задано формулою   аn= 3n – 2, де n N.
А)1; 4; 7; 10;     Б) -2; 1; 4; 7;    В) 4; 7; 10; 13;   Г) 1; 3; 5; 7.
2. Яка з послідовностей є арифметичною прогресією?
А) 8; 5; 2; -1;     Б) 4; 2; 0; 1;      В) 3; 6; 12; 15;     Г) 1; 3; 7; 14.
3. Знайдіть три перших члени геометричної прогресії, якщо
А) -27; 9; 3;    Б) -27; 9; -3;      В) -27; -9; -3;     Г) -27; -81; -243.
4. Знайдіть суму нескінченої спадної геометричної прогресії: 4; 2; 1;
А) -4;     Б) 4;    В) -8;    Г) 8.
5. Знайдіть різницю арифметичної прогресії: а1 = -8; а2 = 7.
А) -5;     Б) - 15;      В) 15;    Г) 1.
Частина ІІ (2 бали)
6. Знайдіть сьомий член і суму чотирнадцяти перших членів арифметичної прогресії, якщо відомі перші чотири члени: 2; 6; 10; 14.
7. Відомо, що в геометричній прогресії (вn) в4 = 16,2, q = 3. Знайдіть перший член і суму п’яти  перших членів прогресії.
Частина ІІІ (3 бали).
8. 8. Сума четвертого і десятого членів арифметичної прогресії дорівнює 12. Знайдіть суму 13 перших членів цієї прогресії.


01.04.2020 Тема урока "Основные правила комбинаторики. Решение задач" 
1) Смотрим презентацию
2) Задачи из презентации перенести в тетрадь.
3) Д.З.:п. 21, №№21.2,21.4, 21.7, 21.10.

07.04.2020 Тема урока: " Случайное событие. Частота и вероятность случайного события"

1) Проходим тест, результат присылаем мне)

2) Смотрим видео:
                                                                                            


Д.З.: п. 22, № 22.3, 22.13.

08.04.2020 Тема урока: Классическое определение вероятности"

1) Проходим ТЕСТ
2) Прочитать п. 23;
3) Внимательно разобрать примеры решения задач из п.23;
4) Записать в тетрадь определение и формулу со с.226;

Д.З. п.23, № 23.10, 23.16, 23.18; 23.23.

14.04.2020 Тема урока: "Начальные сведения о статистике. Способы подачи данных и их обработка"

1) Смотрим очень хорошее видео по этой теме, с записью по ходу видео теории и примеров в тетрадь:


2) Д.З.: п.24, №24.3,24.6,24.8.

15.04.2020 Тема урока : Решение задач и упражнений

1) Пройти тест  (результаты мне скинуть);
2) Смотрим видео:



Д.З.: повт.п. 24, № 24.9.

21.04.2020 Тема урока: Обобщение и систематизация знаний по теме "Основы комбинаторики, теории вероятностей и статистики"

Готовимся к контрольной работе. Проходим ТЕСТ. Тест выполняем в тетради и присылаем
мне.


22.04.2020 Тема урока: Контрольная работа № 6 по теме: 

"Основы комбинаторики, теории вероятностей и статистики"


Алгебра 9 клас

Контрольна робота № 6

Тема: «Основи комбінаторики, теорії  ймовірності та статистики»



Варіант 1.

1. На столі є 4 ручки i 3 олівці. Скількома способами можна взяти зі столу один предмет?

А) 12                       Б) 7                         В) 24                   Г) Інша відповідь

2. Яка з подій є випадковою:

А) при підкиданні грального кубика випаде 5;

Б) площа круга, радіус якого дорівнює 8 см, дорівнюватиме 64πсм^2;

В) наступним днем після 31 грудня буде 1 січня;

Г) наступним днем після 2 грудня буде 1 грудня

3. Чому дорівнює медіана сукупності даних 2,2,3,4,5,6,13?

А) 5                        Б) 4                         В) 3                     Г) 2



4. З натуральних чисел від 1 до 24 учень навмання називає одне. Яка ймовірність того, що це число є дільником числа 24?

А) 1/2;        Б) 7/24;      В) 3/8;        Г) 1/3.



5. Установіть відповідність між центральною  тенденцією вибірки (1-3) та її значенням (А-Г)
1. Середнє значення вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16; 13; 13
А. 13
2. Мода вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16; 13; 13
Б. 13,5
3.Медіана вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16, 13, 13
В. 13,7

Г. 13,9

6.      У серії 100 пострілів стрілець влучив у ціль 84 рази. Скільки приблизно влучень буде в серії зі 150 пострілів?



Варіант 2.
1.  В ящику знаходиться 7 білих і 4 чорних кульки. Скількома способами можна вибрати білу або чорну кульку?
А) 28                       Б) 7                        В) 11                   Г) 4

2.      Укажіть, яка з подій є випадковою:
А) навмання вибрана доба матиме 24 години;
Б) гральний кубик має шість граней;
В) наступним днем після п’ятниці йде субота;
Г) навмання вибране трицифрове число кратне числу 7.

3.      У наборі новорічних іграшок 6 червоних кульок, 3 білих і 1 жовта. Яка ймовірність того, що взята навмання з набору кулька не буде червоною?
А) 0,6;         Б) 0,4;        В) 0,3;        Г) 0,1.
4.  Скількома способами із 7 членів президії  можна обрати голову, заступника і секретаря?
А) 18                     Б) 42                       В) 210                Г) Інша відповідь

5. Установіть відповідність між центральною  тенденцією вибірки (1-3) та її значенням (А-Г)
1. Середнє значення вибірки: 1; 2; 2; 3; 4; 4; 2; 1; 5; 5
А. 1,9
2. Мода вибірки: 1; 2; 2; 3; 4; 4; 2; 1; 5; 5
Б. 2
3.Медіана вибірки: 1; 2; 2; 3; 4; 4; 2; 1; 5; 5
В. 2,5

Г. 2,9
6.      У серії 100 пострілів стрілець влучив у ціль 84 рази. Скільки приблизно пострілів зробив стрілець, якщо серед них було 189 влучень?

28.04.2020 Тема урока: Повторение. Линейные неравенства и их системы. Решение задач и упражнений

1) Смотрим видео:



2) Ещё одно:




Д.З.: повт. п.4-6, № 5.25(3,11,12), 6.24(1), 6.23(1).


29.04.2020 Тема урока: Простейшие преобразования графиков функций


Смотрим:



Д.З. п. 9-10, № 10.10, 9.14, 10.20.


05.05.2020 Тема урока: Решение задач и упражнений


Д.З: Пройти ТЕСТ по теме.


06.05.2020 Тема урока: Повторение. Функция у=ах2+bx+c,её свойства


Смотрим видео:



Д.З.: п.11,№ 11.5, 11.6(1-3)

12.05. 2020 Тема урока: Повторение. Решение задач и упражнений.

Д.З. п. 11, пройти ТЕСТ № 11 . Тест пройти с полным решением в тетради.


13.05.2020 Тема урока: Решение систем уравнений второй степени с двумя переменными



Вспоминаем что это и как решать:



Д.З.: повт. п.13, № 13.4(4), 113.6(3), 13.13(2).

19.05.2020 Тема урока: Решение текстовых задач при помощи систем уравнений




Д.З. повт.п. 14, № 14.2, 14.4.

20.05.20 Тема урока: Итоговая контрольная работа

Проходим контрольную работу по ссылке
Внимание! Доступ открыт до 26.05.20 до 15:00

Комментариев нет:

Отправить комментарий