9 класс Алгебра
17.03.2020 Тема урока "Решение задач на прогрессии, в том числе прикладного характера
1. Посмотрите презентацию к уроку
2. Выполните задания по группам (руководители указаны в презентации)
3. выполните д.з. (на последнем слайде в презентации)
18.03.2020 Тема урока: "Обобщение и систематизация знаний"
1. Повторяем, что такое арифметическая и геометрическая прогрессии.
2. Проходим тесты
3. Записываем в тетрадь примеры решения задач:
3. Домашнее задание:
- Сумма первых трех членов геометрической прогрессии равна 39, знаменатель прогрессии равен -4. Найдите сумму первых четырех членов этой прогрессии.
- Найдите сумму всех натуральных чисел, не превосходящих 200, которые не делятся на 6.
- Найдите сумму первых восьми членов геометрической прогрессии, второй член которой равен 6, а четвертый равен 24.
Ребята, в блоге размещены тесты по математике для повторения изученного материала
(для подготовки к ДПА)
31.03.03 Тема урока: "Контрольная работа №5 по теме "Числовые последовательности"
Варіант 1
Частина І (1 бал за завдання)
1.Знайдіть три
перших члени послідовності, що задано формулою
аn= 5n – 2, де n
N.
А) 4; 8; 13; Б) 3; 8; 13; В) 5; 8; 6; Г) 3; 9; 13.
2. Яка з послідовностей є арифметичною прогресією?
А) 1; 2; 4; 7; Б) 1; 3; 9; 27; В) 1; 5; 9; 13; Г) 7; 0; 8; 5.
3. Знайдіть три перших члени геометричної прогресії, якщо
А) 4; 4,2; 4,4; Б) 4; 0,8; 0,16; В) 4; 3,8; 3,6; Г) 4; -0,8; 0,16.
4. Знайдіть суму нескінченої спадної геометричної прогресії
1;
…
А)
; Б)
; В)
; Г) -
.
5. Знайдіть різницю
арифметичної прогресії: а1 =
-12; а2 = -8.
А) 4; Б) -4;
В) -20; Г) 20.
Частина ІІ (2 бали)
6. Знайдіть шостий
член і суму дванадцяти перших членів арифметичної прогресії, якщо відомі перші
чотири члени: 4; 8; 12; 16.
7. Відомо, що в
геометричній прогресії (вn) в7 = 19,2, q = 2. Знайдіть
перший член і суму шести перших членів прогресії.
Частина ІІІ (3 бали)
8. Сума третього і
дев’ятого членів арифметичної прогресії дорівнює 8. Знайдіть суму 11 перших
членів цієї прогресії.
Варіант 2
Частина І (1 бал за завдання)
1.Знайдіть чотири
перших члени послідовності, що задано формулою аn= 3n – 2, де n
N.
А)1; 4; 7; 10; Б) -2; 1; 4; 7; В) 4; 7; 10; 13; Г) 1; 3; 5; 7.
2. Яка з послідовностей є арифметичною прогресією?
А) 8; 5; 2; -1; Б) 4; 2; 0; 1; В) 3; 6; 12; 15; Г) 1; 3; 7; 14.
3. Знайдіть три перших члени геометричної прогресії, якщо
А) -27; 9; 3; Б) -27; 9; -3; В) -27; -9; -3; Г) -27; -81; -243.
4. Знайдіть суму нескінченої спадної геометричної прогресії:
4; 2; 1;
…
А) -4; Б) 4;
В) -8; Г) 8.
5. Знайдіть різницю
арифметичної прогресії: а1 =
-8; а2 = 7.
А) -5; Б) - 15; В) 15;
Г) 1.
Частина ІІ (2 бали)
6. Знайдіть сьомий
член і суму чотирнадцяти перших членів арифметичної прогресії, якщо відомі
перші чотири члени: 2; 6; 10; 14.
7. Відомо, що в
геометричній прогресії (вn) в4 = 16,2, q = 3. Знайдіть
перший член і суму п’яти перших членів
прогресії.
Частина ІІІ (3 бали).
8. 8. Сума четвертого і
десятого членів арифметичної прогресії дорівнює 12. Знайдіть суму 13 перших
членів цієї прогресії.
01.04.2020 Тема урока "Основные правила комбинаторики. Решение задач"
1) Смотрим презентацию
2) Задачи из презентации перенести в тетрадь.
3) Д.З.:п. 21, №№21.2,21.4, 21.7, 21.10.
07.04.2020 Тема урока: " Случайное событие. Частота и вероятность случайного события"
1) Проходим тест, результат присылаем мне)
2) Смотрим видео:Д.З.: п. 22, № 22.3, 22.13.
08.04.2020 Тема урока: Классическое определение вероятности"
1) Проходим ТЕСТ2) Прочитать п. 23;
3) Внимательно разобрать примеры решения задач из п.23;
4) Записать в тетрадь определение и формулу со с.226;
Д.З. п.23, № 23.10, 23.16, 23.18; 23.23.
14.04.2020 Тема урока: "Начальные сведения о статистике. Способы подачи данных и их обработка"
1) Смотрим очень хорошее видео по этой теме, с записью по ходу видео теории и примеров в тетрадь:2) Д.З.: п.24, №24.3,24.6,24.8.
15.04.2020 Тема урока : Решение задач и упражнений
1) Пройти тест (результаты мне скинуть);
2) Смотрим видео:
Д.З.: повт.п. 24, № 24.9.
21.04.2020 Тема урока: Обобщение и систематизация знаний по теме "Основы комбинаторики, теории вероятностей и статистики"
Готовимся к контрольной работе. Проходим ТЕСТ. Тест выполняем в тетради и присылаеммне.
22.04.2020 Тема урока: Контрольная работа № 6 по теме:
"Основы комбинаторики, теории вероятностей и статистики"
Алгебра
9 клас
Контрольна
робота № 6
Тема: «Основи комбінаторики, теорії ймовірності
та статистики»
Варіант 1.
1. На
столі є 4 ручки i 3 олівці. Скількома способами можна взяти зі столу один
предмет?
А) 12 Б) 7 В) 24 Г) Інша відповідь
2. Яка з подій є випадковою:
А) при підкиданні грального кубика випаде 5;
Б) площа круга, радіус якого дорівнює 8 см, дорівнюватиме
64π〖см〗^2;
В) наступним
днем після 31 грудня буде 1 січня;
Г) наступним
днем після 2 грудня буде 1 грудня
3. Чому дорівнює
медіана сукупності даних 2,2,3,4,5,6,13?
4. З натуральних чисел від 1 до 24 учень навмання
називає одне. Яка ймовірність того, що це число є дільником числа 24?
А) 1/2; Б) 7/24; В) 3/8; Г)
1/3.
5. Установіть
відповідність між центральною тенденцією
вибірки (1-3) та її значенням (А-Г)
1. Середнє значення вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15;
16; 13; 13
|
А. 13
|
2. Мода вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16; 13; 13
|
Б. 13,5
|
3.Медіана вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16, 13,
13
|
В. 13,7
|
Г. 13,9
|
6. У серії 100
пострілів стрілець влучив у ціль 84 рази. Скільки приблизно влучень буде в
серії зі 150 пострілів?
Варіант 2.
1. В ящику знаходиться 7 білих і 4 чорних кульки.
Скількома способами можна вибрати білу або чорну кульку?
А) 28 Б) 7 В) 11 Г) 4
2. Укажіть, яка
з подій є випадковою:
А) навмання вибрана доба матиме 24 години;
Б) гральний кубик має шість граней;
В) наступним днем після п’ятниці йде субота;
Г) навмання вибране трицифрове число кратне числу 7.
3. У наборі новорічних
іграшок 6 червоних кульок, 3 білих і 1 жовта. Яка ймовірність того, що взята
навмання з набору кулька не буде червоною?
А) 0,6; Б)
0,4; В) 0,3; Г) 0,1.
4. Скількома способами із 7 членів президії можна обрати голову, заступника і секретаря?
А) 18
Б) 42 В)
210 Г) Інша відповідь
5. Установіть відповідність між центральною тенденцією вибірки (1-3) та її значенням
(А-Г)
1. Середнє значення вибірки: 1; 2; 2; 3; 4; 4; 2; 1; 5;
5
|
А. 1,9
|
2. Мода вибірки: 1; 2; 2; 3; 4; 4; 2; 1; 5; 5
|
Б. 2
|
3.Медіана вибірки: 1; 2; 2; 3; 4; 4; 2; 1; 5; 5
|
В. 2,5
|
Г. 2,9
|
6. У
серії 100 пострілів стрілець влучив у ціль 84 рази. Скільки приблизно пострілів
зробив стрілець, якщо серед них було 189 влучень?
28.04.2020 Тема урока: Повторение. Линейные неравенства и их системы. Решение задач и упражнений
1) Смотрим видео:
2) Ещё одно:
Д.З.:
повт. п.4-6, № 5.25(3,11,12), 6.24(1), 6.23(1).
Смотрим:
29.04.2020 Тема урока: Простейшие преобразования графиков функций
Смотрим:
Д.З. п. 9-10, № 10.10, 9.14, 10.20.
05.05.2020 Тема урока: Решение задач и упражнений
Д.З: Пройти ТЕСТ по теме.
06.05.2020 Тема урока: Повторение. Функция у=ах2+bx+c,её свойства
Смотрим видео:
Д.З.: п.11,№ 11.5, 11.6(1-3)
12.05. 2020 Тема урока: Повторение. Решение задач и упражнений.
Д.З. п. 11, пройти ТЕСТ № 11 . Тест пройти с полным решением в тетради.13.05.2020 Тема урока: Решение систем уравнений второй степени с двумя переменными
Вспоминаем что это и как решать:
Д.З.: повт. п.13, № 13.4(4), 113.6(3), 13.13(2).
19.05.2020 Тема урока: Решение текстовых задач при помощи систем уравнений
Д.З. повт.п. 14, № 14.2, 14.4.
20.05.20 Тема урока: Итоговая контрольная работа
Проходим контрольную работу по ссылкеВнимание! Доступ открыт до 26.05.20 до 15:00
Комментариев нет:
Отправить комментарий